Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Müşterilerimizin tüm önerilerini değerlendirmeyi, şikâyetlerini açık, şeffaf ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ve sürekliliğini sağlamayı,
Tüm ilgili taraflarla ilişkileri en üst seviyede tutarak müşterilerimize en kısa sürede hizmet verilmesini ve çözüm sunulmasını sağlamayı,
Müşterilerimizin; ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili tüm şikâyetlerini, sorularını, bilgi taleplerini ve önerilerini 0850 80 80 258 no’lu müşteri hizmetleri hattımızdan, www.mutlu.com.tr ‘den ve sosyal medya hesaplarımızdan bize iletebilmelerini sağlayacağımızı,
Tarafımıza ulaşan tüm öneri ve şikâyetlerin, şikâyet yönetim sisteminde kayıt altına alınacağını, kayıt altına alınan öneri ve şikâyetlerin, objektif, tarafsız, hesap verilebilir ve adil bir şekilde değerlendirileceğini,
Şikâyet değerlendirme sürecinin ücretsiz olacağını ve haklı müşteri şikayetlerinde garanti şartları içerisinde bedel talep edilmeden değişim yapılacağını,
Şikâyetlerin ilgili taraflardan tüm bilgiler toplandıktan sonra, somut verilere dayanarak müşteri memnuniyeti ve şirket politikaları göz önünde bulundurularak, yasal mevzuatlar kapsamında değerlendirileceğini,
Şikâyet sonuçlarının gerekçeleri ile müşteriye açıklanarak detaylı bilgilendirme yapılacağını,
Müşterilerimizin şikâyet ve önerilerinin incelenmesi, gelişime açık alanların belirlenmesi ve şikâyet yönetim sürecini sürekli iyileştirilmesinin sağlanmasını,
Müşteri memnuniyeti süreçlerinde, çalışanlarımızın inisiyatif alarak karar vermelerinin üst yönetim tarafından destekleneceğini,
Kaynakların yeterliliğinin belirlenmesi amacıyla düzenli olarak üst yönetimin de katılımıyla süreçlerin gözden geçirileceğini, raporlanacağını ve gerekli aksiyonların alınacağını,
Yasalara uygun bir şekilde kişisel bilgilerin gizliliği esasına uygun davranılacağını, müşterilerimize ait kişisel bilgilerin, konunun dışında farklı bir departman veya kurum ile paylaşılmayacağını, farklı bir amaç için müşteri ile iletişime geçilmeyeceğini,
Taahhüt ederiz.